ברוך הבא לעולם הלא נודע של הכסף

תמיד חשבת שלוקחים ממך כסף ולא הבנת מי ? אתה יודע שאילו רק עשית את זה ואת זה יכולת להיות כבר עשיר ? נמאס לך שכל הגופים הפיננסים שותפים להכנסתך ? אתה מעונין ללמוד כיצד לא להפסיד כסף ? אתה מעוניין לתרום להפצת ידע שאינו נמצא במדיה הראשית ? מעוניין ללמוד את מה שאף אחד לא מוכן לספר לך ? אתה מרגיש שהכסף בורח לך בין הידיים ? אתה מרגיש שהסוכן הפנסיוני, מנהל הבנק ואפילו מנהל קופת הגמל עובדים עליך ?



הגעת למקום הנכון. כסף נעלם הוא הבלוג עבורך.



ממליץ בחום להזין כתובת אימייל לקבלת עידכונים מהבלוג.

יום רביעי, 22 בדצמבר 2010

סנוב, ליעוץ פנסיוני כבר הלכת ?

שירותי החינם שאנחנו מקבלים גם מסוכני הביטוח וגם מן הבנקים עולים לנו ביוקר. אם אינך מסוגל להתמודד לבד עם המידע אודות החסכון הפנסיוני מומלץ בחום לפנות ליועץ פנסיוני בלתי תלוי.
ככל שנעשה זאת בגיל צעיר יותר ההשלכות יהיו גדולות יותר, אך במקרים רבים אף פעם לא מאוחר.
בכל אופן, לדעתי, אין תחליף למודעות וללימוד עצמי כיוון שחייבים להמשיך ולנתר את התיק הפנסיוני בכל שנה. ישנה זליגה בתנאים שאף פעם לא לטובתנו כל הזמן.
כתבה של מירב ארלוזרוב

תגובה 1:

  1. תודה רבה על המידע.
    אני חושב שההחלטה הטובה ביותר שעשיתי עד היום בנוגע לניהול כספי הפנסיה שלי והחסכונות שלי הייתה שנתתי לסוכן פנסיוני מחוץ לבנק לנהל לי אותם.
    העמלות ודמי הניהול אשר משלמים לפעמים בבנקים הם יותר גבוהים מכל מקום אחר, כאשר פניתי לסוכן פנסיוני בלתי תלוי ראיתי שדמי הניהול ירדו ביותר מחצי. כמובן כדאי מאוד לבדוק כמה סוכנים פנסיונים, בסופו של דבר הם מרוויחים מזה שתתנו להם לנהל לכם את החשבון. ישנם כמה מבחנים שכל יועץ פנסיוני צריך לעבור כמו גמר פנסיוני, מקצועית א ומקצועית ב וכדאי מאוד לבדוק שיש לו את התעודות המתאימות.
    ברגע שתמצאו סוכן פנסיוני שנותן לכם תנאים טובים ועושה את העבודה אני ממליץ לא לנהל את התיק הפנסיוני לבד מפני שזה התעסקות במשרה מלאה.

    השבמחק