שבע קרבות מכל השיחות מול חברות הביטוח נדרשתי לקבל אישור ממס הכנסה על מנת לפדות כספים מפוליסת ביטוח. הכנתי עצמי ליום מתיש וארוך. אך להפתעתי הרבה, לא היה כלל תור ( ואנחנו בדצמבר העמוס), שכחתי מסמך אחד והפקידה מולי (למעשה ראש ענף) הציעה שישלחו לי פקס כדי שנוכל לסיים הכל מייד ושלא הטריח עצמי לבוא שוב ! קיבלתי את הפקס ותוך פחות מ 30 דקות ברוטו הייתי בחוץ. איני יודע מדוע ישנן שמועות על בירוקרטיה בנותני השירות הממשלתיים .
וכל זאת בניגוד גמור ליחס ולבירוקרטיה של הגופים הפרטיים הגדולים כמו חברות הביטוח. לא זכורה לי אפילו שיחת טלפון אחת שלא נאלצתי להמתין לפחות 30 דקות עד קבלת מענה. וכמו כן, תמיד המענה לא היה מספק מתוך ניסיון התשה.
ציון 10 למס הכנסה.
ציון 0 לחברות הביטוח.
וכל זאת בניגוד גמור ליחס ולבירוקרטיה של הגופים הפרטיים הגדולים כמו חברות הביטוח. לא זכורה לי אפילו שיחת טלפון אחת שלא נאלצתי להמתין לפחות 30 דקות עד קבלת מענה. וכמו כן, תמיד המענה לא היה מספק מתוך ניסיון התשה.
ציון 10 למס הכנסה.
ציון 0 לחברות הביטוח.
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה