ברוך הבא לעולם הלא נודע של הכסף

תמיד חשבת שלוקחים ממך כסף ולא הבנת מי ? אתה יודע שאילו רק עשית את זה ואת זה יכולת להיות כבר עשיר ? נמאס לך שכל הגופים הפיננסים שותפים להכנסתך ? אתה מעונין ללמוד כיצד לא להפסיד כסף ? אתה מעוניין לתרום להפצת ידע שאינו נמצא במדיה הראשית ? מעוניין ללמוד את מה שאף אחד לא מוכן לספר לך ? אתה מרגיש שהכסף בורח לך בין הידיים ? אתה מרגיש שהסוכן הפנסיוני, מנהל הבנק ואפילו מנהל קופת הגמל עובדים עליך ?



הגעת למקום הנכון. כסף נעלם הוא הבלוג עבורך.



ממליץ בחום להזין כתובת אימייל לקבלת עידכונים מהבלוג.

יום שלישי, 18 בינואר 2011

ישנם ארבעה סוגי אנשים בעולם, מי הוא אתה ?

ישנם ארבעה סוגי אנשים בעולם: הספרינטר, המרתוניסט, איש הברזל והצופה.

הספרינטר יודע להציב בפניו מטרה. פעמים רבות היא קצרת טווח אבל עדיין יכולה להיות אגרסיבית מאוד.
המרתוניסט יודע להציב בפניו מטרה ארוכת טווח. הוא ידע לתכנן ולכוון עצמו לעבר המטרה. מטרה זו יכולה להיות מטרה משמעותית שמקפיצה אותו באופן חד. המרתוניסט ידע להתמיד לאורך הדרך על מנת להשיג את המטרה.
איש הברזל (טריאתלט) יודע להציב בפניו מספר מטרות במגביל, ידע להתמודד עם כולן ולאזן את ההשקעה הנדרשת לכל אחת. להשתמש בחוזקות שלו ובאותו זמן לחזק את חולשותיו.
לצופה אין שום מטרה. אבל יודע נהדר לבקר את כולם.

התקדמותו בחיים של הספרינטר מוגבלת כיוון שכל ספרינט יכול להיות לכיוון אחר. אין לו שום אסטרטגייה ארוכת טווח שתכוון את כל מאמציו לעבר מטרה נעלה.
המרתוניסט מסוגל לשבור גבולות ולהגיע להשגים מדהימים על ידי התמדה לעבר המטרה ומעבר כל המכשולים בדרך. הבעיה של המרתוניסט שלעיתים לא קיים איזון בין התחומים השונים בחייו (למשל עבודה, משפחה, תחביבים). כל האנרגיות שלו ממוקדות במטרה אחת.
איש הברזל חי חיים מאוזנים אבל עדיין יודע לקבוע מטרות ארוכות טווח ולהשיגן.
הצופה כנראה לא יתקדם לשום מקום ( אולי הוא יגיע לספה בסלון).

אז איזה סוג אדם אתה ?

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה