ברוך הבא לעולם הלא נודע של הכסף

תמיד חשבת שלוקחים ממך כסף ולא הבנת מי ? אתה יודע שאילו רק עשית את זה ואת זה יכולת להיות כבר עשיר ? נמאס לך שכל הגופים הפיננסים שותפים להכנסתך ? אתה מעונין ללמוד כיצד לא להפסיד כסף ? אתה מעוניין לתרום להפצת ידע שאינו נמצא במדיה הראשית ? מעוניין ללמוד את מה שאף אחד לא מוכן לספר לך ? אתה מרגיש שהכסף בורח לך בין הידיים ? אתה מרגיש שהסוכן הפנסיוני, מנהל הבנק ואפילו מנהל קופת הגמל עובדים עליך ?



הגעת למקום הנכון. כסף נעלם הוא הבלוג עבורך.



ממליץ בחום להזין כתובת אימייל לקבלת עידכונים מהבלוג.

יום רביעי, 12 בינואר 2011

חנות קטנה ומטריפה - 3

ארד החליט כי ברצונו לעזור לאנשי העירה ולהוציא אותם מהמשבר הכלכלי. ואז בניגוד לעצת אביו החל להלוות כסף לכל דורש.
תוך זמן קצר המסעדות התמלאו, היה ביקוש כבד לבתים, מכוניות מפוארות נראו בעיר ועוד.
לאחר מספר חודשים ארד בחן שוב את מצב החנות וראה כי הוא עדיין מחזיק את נכסי הבתים.
וכרגע ההלוואות העומדות עלו ל 1,500,000 שקלים וכן הפקדונות צמחו ל 1,300,000 שקלים. הוא דאג להחזיק בכספות כ 150,000 כדי שיהיו לו מזומנים כפי שהיה צריך בעבר. כמו כן החוב לאביו של 200,000 שקלים עדיין לא הוחזר.
 ההכנסה השנתית קפצה ל 50000 שקלים.
כדי להחזיר הכל לקדמותו החליט למכור את כל מלאי הבתים והנכנסים שברשותו וכיוון שכל העירה שיגשגה הוא הצליח למכור את כל המלאי ב 1,000,000 שקלים ( כפול מהערך שחשב ופי 4 מהסכום ששילם) וכמובן החזיר את החוב של 200,000 שקלים לאביו.
ארד שמח כי החזיר את המצב לקדמותו ואפילו היטיב עם כלל תושבי העיר.
בסיכום השנתי הוא מצא כי הכנסות החנות כמעט כפולות מהכנסות החנות שאביו הותיר לו וסך המזומנים של 800,000 שקלים השווה ל 26 שנות רווח מימי אביו או כ 16 שנות רווח לפי ההכנסות הנוכחיות ! וכל זאת בתקופה כל כך קצרה !



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה