ברוך הבא לעולם הלא נודע של הכסף

תמיד חשבת שלוקחים ממך כסף ולא הבנת מי ? אתה יודע שאילו רק עשית את זה ואת זה יכולת להיות כבר עשיר ? נמאס לך שכל הגופים הפיננסים שותפים להכנסתך ? אתה מעונין ללמוד כיצד לא להפסיד כסף ? אתה מעוניין לתרום להפצת ידע שאינו נמצא במדיה הראשית ? מעוניין ללמוד את מה שאף אחד לא מוכן לספר לך ? אתה מרגיש שהכסף בורח לך בין הידיים ? אתה מרגיש שהסוכן הפנסיוני, מנהל הבנק ואפילו מנהל קופת הגמל עובדים עליך ?



הגעת למקום הנכון. כסף נעלם הוא הבלוג עבורך.



ממליץ בחום להזין כתובת אימייל לקבלת עידכונים מהבלוג.

יום ראשון, 2 בינואר 2011

מרגיז אותי

מרגיז אותי שאני משקיע שעות רבות בסקר שוק בשביל לחסוך עשרה שקלים.
מרגיז אותי שאני לא מוצא הזמן לחסוך בהוצאות הקבועות היקרות שנלקחות כל חודש.
מרגיז אותי שאני לא מתמקח להשיג הנחה משמעותית כאשר מדובר בהוצאה חד פעמית גדולה ( דירה/ מכונית / ..).
מרגיז אותי שאני חושב שאני מומחה לכל תיקון קטנטן ורק נדרש למצוא את הזמן (שאף פעם לא מגיע).
מרגיז אותי להעסיק בעל מקצוע לא ישר.
מרגיז אותי לשלם עבור שירות גרוע.
מרגיז אותי שאיני פועל מייד אחרי שאני מחליט.
מרגיז אותי לקבל המלצה מבעל אינטרסים.
מרגיז אותי שאין לי עוד זמן פנוי.
מרגיז אותי לבזבז את הזמן (כגון צפיה בתוכניות 'חכמות' בטלביזיה)

גם אותך משהו מרגיז ?
או לחילופין למה להמשיך להתרגז כאשר אפשר אחרת.... הכל עניין של החלטה.




.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה