ברוך הבא לעולם הלא נודע של הכסף

תמיד חשבת שלוקחים ממך כסף ולא הבנת מי ? אתה יודע שאילו רק עשית את זה ואת זה יכולת להיות כבר עשיר ? נמאס לך שכל הגופים הפיננסים שותפים להכנסתך ? אתה מעונין ללמוד כיצד לא להפסיד כסף ? אתה מעוניין לתרום להפצת ידע שאינו נמצא במדיה הראשית ? מעוניין ללמוד את מה שאף אחד לא מוכן לספר לך ? אתה מרגיש שהכסף בורח לך בין הידיים ? אתה מרגיש שהסוכן הפנסיוני, מנהל הבנק ואפילו מנהל קופת הגמל עובדים עליך ?



הגעת למקום הנכון. כסף נעלם הוא הבלוג עבורך.



ממליץ בחום להזין כתובת אימייל לקבלת עידכונים מהבלוג.

יום שבת, 15 בינואר 2011

חנות קטנה ומטריפה - 8

מר ארד שהיה כבר הבעלים של כמעט כל נכס ועסק בעיירה רצה מאוד לדאוג לדור הבא של הצעירים בעיירה. מר ארד החליט לפתוח אוניברסיטה וקבע כי תהיה מן האוניברסיטאות הטובות בכל הממלכה. לשם כך פירסם בכך הממלכה מודעות דרושים למורים הטובים ביותר והציע גם את התנאים והשכר הטוב ביותר בממלכה.
כדי שהאוניברסיטה עדיין תהייה רווחית החליט כי שכר הלימוד יהיה 100,000 שקלים לשנה ( כשנת שכר ממוצעת עבור מרבית התושבים). כמובן, שמרבית התושבים שרצו לרכוש עובר ילדיהם את החינוך הטוב ביותר ניסו לחפש כל דרך לממן עלות זו.
מר ארד שהבחין כי שכר הלימוד כבד עבור מרבית התושבים, החליט לפנות חנות חדשה - שמה של החנות היה תן-לי-עכשיו-ותחזיר-מחר. החנות למעשה הלוואות לעל סטודנט עתידי כבר בתחילת לימודיו ( כלומר הלוואה בסך 400,000 שקלים), אבל החזר ההלואה יתחיל רק בסיום הלימודים כדי להקל על הסטודנטים. רבים ידעו כי עם השכלה באוניברסיטה הטובה הממלכה יהיה קל להם להשיג כל עבודה מייד עם סיום לימודיהם ויוכלו להחזיר את ההלוואה בקלות רבה תוך מספר שנים ולהתחיל להרוויח סכומים אסטרונומים מיד אחר כך ( באופן יחסי למה שהוריהם מרוויחים).
כמובן כדי ליצור מקומות עבודה מתאימים עבור סטודנטים מוכשרים אלו, מר ארד פתח חנויות רבות בתחומים שונים ששילמו שכר מכובד לעובדיהם. הוא פתח חנות בשם תן-לי-את-הכסף-ותרוויח-המון שרק המובחרים ביותר הועסקו בה. הוא פתח חנות בשם נמציא-מכשיר-שימכר-בכל-העולם ועוד חנויות רבות אחרות.
שם האוניברסיטה בעיירה נפוץ לכל עבר ומהר מאוד העיירה התמלאה בסטודנטים מכל רחבי הממלכה. כמובן שגידול התושבים המהיר בעיירה גדם לשיגשוג מדהים בה. מסעדות נפתחו בכל מקום, חדרי כושר נראו בכל מקום, מסלולי הקרלינג היו עמוסים עד מאוד ועוד.
החיים בעיירה לא יכלו להיות טובים יותר.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה