ברוך הבא לעולם הלא נודע של הכסף

תמיד חשבת שלוקחים ממך כסף ולא הבנת מי ? אתה יודע שאילו רק עשית את זה ואת זה יכולת להיות כבר עשיר ? נמאס לך שכל הגופים הפיננסים שותפים להכנסתך ? אתה מעונין ללמוד כיצד לא להפסיד כסף ? אתה מעוניין לתרום להפצת ידע שאינו נמצא במדיה הראשית ? מעוניין ללמוד את מה שאף אחד לא מוכן לספר לך ? אתה מרגיש שהכסף בורח לך בין הידיים ? אתה מרגיש שהסוכן הפנסיוני, מנהל הבנק ואפילו מנהל קופת הגמל עובדים עליך ?



הגעת למקום הנכון. כסף נעלם הוא הבלוג עבורך.



ממליץ בחום להזין כתובת אימייל לקבלת עידכונים מהבלוג.

יום שני, 17 בינואר 2011

הכוכבים לא מסתדרים לי

רבים יודעים לנתח את מצבם ולקבוע מטרה שתצעיד אותם קדימה. מטרה במקרים רבים הינה הכרחית כדי לקבוע את הכיוון. המטרה יכולה להיות בתחום התעסוקתי, החברתי, התחביבים או כל תחום אחר. המטרה, ורצוי שתהיה לא קלה להשגה, היא זו שתמשוך אותנו לעברה.
אבל רבים נכשלים פשוט בצעד הראשון. הסיבות תמיד הן טובות ונהדרות מדוע לא להתחיל כלל. כמובן שהכוכבים לא מסודרים בסדר הנכון ותמיד יחסר רק הדבר האחד הנחוץ להתחלה. למעשה הפחד הוא זה שעוצר בעדנו פעמים רבות.
לכן, להערכתי, נחוץ שלב בניים. כלומר קביעת יעד ראשוני קל להשגה שיהווה את הצעד הראשון וקביעת יעד העל שאליו נחפוץ להגיע. מומלץ לפרסם ברבים את קביעת היעד הראשוני כדי ליצור לחץ עצמי לביצוע.



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה