ברוך הבא לעולם הלא נודע של הכסף

תמיד חשבת שלוקחים ממך כסף ולא הבנת מי ? אתה יודע שאילו רק עשית את זה ואת זה יכולת להיות כבר עשיר ? נמאס לך שכל הגופים הפיננסים שותפים להכנסתך ? אתה מעונין ללמוד כיצד לא להפסיד כסף ? אתה מעוניין לתרום להפצת ידע שאינו נמצא במדיה הראשית ? מעוניין ללמוד את מה שאף אחד לא מוכן לספר לך ? אתה מרגיש שהכסף בורח לך בין הידיים ? אתה מרגיש שהסוכן הפנסיוני, מנהל הבנק ואפילו מנהל קופת הגמל עובדים עליך ?



הגעת למקום הנכון. כסף נעלם הוא הבלוג עבורך.



ממליץ בחום להזין כתובת אימייל לקבלת עידכונים מהבלוג.

יום שישי, 18 במרץ 2011

לטפס בסולם

משקיעים המחפשים הכנסה קבועה מהשקעתם חוששים מהשקעה בזמן של תהליך עליית ריבית. רבים בוחרים במקרים אלו להשאר על מזומנים ולהמתין עד שהריביות יעלו לערכים גבוהים ( קשה לדעת מתי שיא העליה). סביר להניח שזהו המצב שאנו ניצבים בפניו בשנים הקרובות. אכן עלייה מיידית בריבית גורמת לירידה בערך האג"ח שנחזיק אבל באותה מידה אנחנו מפסידים את ערך הריבית בזמן ההמתנה.
כדי להתמודד היטב עם חוסר ודאות של עליות וירידות ריבית נהוג לרוב להשתשמש בשיטת הסולם בו אנחנו קונים את החלק היחסי של היחס בין אורך האג"ח לבין שנה אחת. לדוגמא נשקיע/נמחזר כל שנה 10% עבור אג"ח עם פקיעה של 10 שנים.שיטה זו מאפשרת מיצוע לאורך זמן ארוך של תהליך עליות וירידות ריבית בזמן שאנחנו נהנים מריבית לאג"ח לטווח ארוך.


תגובה 1:

  1. הובלות קטנות בחולון,הובלה קטנה,הובלות קטנות בתל אביב והמרכז,http://www.xn----1hciebbu3a3b6d5af.org.il/

    השבמחק