ברוך הבא לעולם הלא נודע של הכסף

תמיד חשבת שלוקחים ממך כסף ולא הבנת מי ? אתה יודע שאילו רק עשית את זה ואת זה יכולת להיות כבר עשיר ? נמאס לך שכל הגופים הפיננסים שותפים להכנסתך ? אתה מעונין ללמוד כיצד לא להפסיד כסף ? אתה מעוניין לתרום להפצת ידע שאינו נמצא במדיה הראשית ? מעוניין ללמוד את מה שאף אחד לא מוכן לספר לך ? אתה מרגיש שהכסף בורח לך בין הידיים ? אתה מרגיש שהסוכן הפנסיוני, מנהל הבנק ואפילו מנהל קופת הגמל עובדים עליך ?



הגעת למקום הנכון. כסף נעלם הוא הבלוג עבורך.



ממליץ בחום להזין כתובת אימייל לקבלת עידכונים מהבלוג.

יום רביעי, 19 בינואר 2011

אני בבעיה וצריך עזרה.

בלוג זה נועד עבורכם. המידע בבלוג זה נועד כדי ליצור מודעות לתחומים השונים בחיינו שפשוט אף פעם לא היה לנו את הזמן לעצור לרגע ולבחון ואני שמח לקבל תגובות נהדרות  על כך מאנשים שונים (במסרים אישים או למייל של האתר). לדאבוני כמות התגובות לרשומות השונות עדיין קטנה.
על מנת שאוכל למקד את המידע המסופק בבלוג זה אשמח אם תעזרו לי ותספקו לי מידע על הנושאים שעינינו אתכם ואלו נושאים אתם מצפים למצוא באתר זה.
כמו כן אני אשמח לקבל חומר ומידע נוסף לטובת כולם. אני אשמח לפרסמו בעילום שם או להודות למקור המידע על פי הנחייתכם.

תודה
כסף נעלם.


3 תגובות:

  1. אותי מאוד מעניינות הכתבות והמחקרים על השוק (שהופיעו בבלוג בתחילת דרכו) של כל מיני גורואים אמיתיים להשקעות כמו ראסל.
    בנוסף אולי תצרף לינק לסימולטור השפעת דמי הניהול על סך הפנסיה בפרישה על מנת שכל הרדומים למיניהם יוכלו לראות במספרים כמה תקטן הפנסיה שלהם כתוצאה מדמי הניהול ואולי יתעוררו.

    דוד

    השבמחק
  2. חשבתי על הבקשה שלך ואחד הדברים שאני היתיי רוצה לראות זה סיפור (בהמשכים) של ניתוח מניה לפי היסטוריה ונתונים פיננסים כולל הסברים מה זה מכפיל רווח ועוד כהנה

    השבמחק
  3. תודה על ההצעות. אנסה כמיטב יכולתי.

    השבמחק