ברוך הבא לעולם הלא נודע של הכסף

תמיד חשבת שלוקחים ממך כסף ולא הבנת מי ? אתה יודע שאילו רק עשית את זה ואת זה יכולת להיות כבר עשיר ? נמאס לך שכל הגופים הפיננסים שותפים להכנסתך ? אתה מעונין ללמוד כיצד לא להפסיד כסף ? אתה מעוניין לתרום להפצת ידע שאינו נמצא במדיה הראשית ? מעוניין ללמוד את מה שאף אחד לא מוכן לספר לך ? אתה מרגיש שהכסף בורח לך בין הידיים ? אתה מרגיש שהסוכן הפנסיוני, מנהל הבנק ואפילו מנהל קופת הגמל עובדים עליך ?



הגעת למקום הנכון. כסף נעלם הוא הבלוג עבורך.



ממליץ בחום להזין כתובת אימייל לקבלת עידכונים מהבלוג.

יום רביעי, 8 בפברואר 2012

עולם ללא סרטן

2 תגובות:

  1. הלוואי ויכולנו ליצור עולם כזה ללא גידולים ומחלות סופניות....נקווה שאולי בעתיד זה יקרה
    תביעות רשלנות רפואית

    השבמחק
  2. שלום, אני מבקש לפתוח לרגע את הראש ולחשוב לרגע על הקונספט הבא, שהוא איננו חדשני והוא חוזר שוב ושוב בעולם הרפואה הטבעית. האינטגרטיבית.
    אלפי מטופלים מגיעים לרופאים הללו גם עם סרטן בשלב החמור ביותר וגם עם הרבה מחלות אחרות והם יוצאים משם כאילו לא היה כלום מעולם. לפעמים לוקח שנים לנקות את כל האיברים לחלוטין אבל שורש הבעיה כבר לא שם. ההבנה בעולם שכזה הוא שסרטן זאת לא מחלה וסרטן לא מנסה להרוג אף אחד אלא הוא מנסה להציל את הגוף. אין שום אורגניזם בטבע שרוצה להרוג את 'הבעלים שלו'. זה אבסורד ומגוחח!!!. ללא גידולים הגוף היה מת מזמן. גידולים זאת הדרך היחידה של הגוף החכם הזה שלנו לנטרל נזקים. ברגע שמודיעים לאדם מסוים שיש לו גידול, שישאל את עצמו קודם: למה?, האם זה הלחץ?, אורח חיים מסוים?. כשאדם רואה עציץ נובל הוא משקה את העלים או את השורש???
    בלי לדעת את שורש הבעיה הסרטן ימשיך להצביע ולומר: "הי, מה נראה לך שנחמד לי פה, קדימה תאהב אותי!, אל תחתוך אותי ובטח על תמלא אותי בכימו שזאת חומצה שיותר שורפת ממיצי הקיבה ואם תשאלו אחות או רופא מה קורה כשבטעות החומר הזה נוגע בעור תגלו שזה יעשה לכם חור ביד. אז למה לעזאזל להכניס את זה לגוף. תחקרו לעומק ותגלו שהקרנות וכימו לא הצילו אף אחד, אחוז ההצלחה פחות מ-5 אחוז וגם לאלו חוזר הגידול גם אחרי הרבה שנים מהסיבה שלא טיפלו בשורש. זה בלתי נמנע אנחנו לא רק שק עור מהלך. מה אם הנפש, הנשמה?? גם היא צריכה התייחסות. אם זה מעניין הדברים שכתבתי אני אשמח לתת לכם שמות של רופאים או בכלל יש לי הרבה חומרים מחוד החנית של הרפואה בנושא. עד אז תחשבו בבקשה קצת מחוץ לקופסא. חבל שבגיל מבוגר כל ההשקעות ילכו על ניסיונות להחזיר את הבריאות.
    בהרבה אהבה, גל :)

    השבמחק